12 Eylül 2007 Çarşamba

beni seven en dürüst erkekten mektup....

şartlar, durumlar uymasada dürüstlüğünden dolayı saygı duyduğum insan.
üstat büyüksün.


"ÖZÜR DİLERİM ASLA sevgilim olmayacak birisinin sadece egosunu tatmin etmek için acı çekmeyi REDDETTİĞİM İÇİN ÖZÜR DİLERİM Sana ilgi duyarken ve bunu gösterirken senin bir başka erkeğin elini tuttuğunu bile bile senin yanında olarak yüreğimi kan revan içinde bırakmaktan kaçtığım için ÖZÜR DİLERİM Sana karşı asla yalan söylemeyerek inatla duygularımı DÜRÜST olark dile getirdiğim için buna inanmasan bile tavrımdan asla geri adım atmadığım bunun bedeli olarak senden uzaklaşmayı bile kabullenerek erkeklere olan güvenini BEN OLMASAM BİLE SARSMAMAK İÇİN uğraştığım için ÖZÜR DİLERİM Senin yaşantına eklemlenerek beni sevmen için çaba sarfettiğim için ÖZÜR DİLERİM HEPSİ İÇİN ÜZGÜNÜM AMA SEVMEYE CESARETİ OLMAYANLARIN YAŞAMAYA DA CESARETİ OLMAZ DİYE DÜŞÜNDÜĞÜMDEN YAŞAMAYA DEVAM EDECEĞİM KENDİNE İYİ BAK.

E...."

2 yorum:

ayci dedi ki...

Sana dair hic birsey hatirlamiyorum veya istemiyorum. Iki yabanci gibi, yolda görünce seni tanimadigim herhangi biri gibi.
Evet sen busun. Herhangi biri.

Ve dün fark ettim etrafa bakinirken. Sen orda degildin, nefes aldim, sen hic bir yerde degildin. Cünkü herkes gibi sende her hangi bir yerde, her hangi biriydin.
Uzak düstük, ayni sehirde olsa bile, o kadar uzagiz ki, birbirimizin yanindan gecsek habersiziz. Bu özgürlük duygusu insani öldürür, ama ben yasiyorum.


okuyunca birde aklima geldi :)

Ñé×ëÑ®§ dedi ki...

Gerçek aşk; kadınların kavrayabileceğinden çok daha engin. Herhangi bir kadın, herhangi bir zamanda gerçek aşkın bir uçundan tutmayı becerebilse; usulca ellerinin arasından kayıp gittiğine şahit olur.

Peki, Tanrı böylesine karmaşık bir duyguyu, adanabilicek kimse olmadan, neden erkeğe bahşetmiştir?

Bileğine çok güvenen erkekleri; yüreğinden süründürmek için...


Hoş bi blog, arada uğramak isterim.